Met plezier je opdracht uitvoeren. Dat is het doel waaraan we samen werken. We helpen op verschillende manieren om dit voor elkaar te krijgen en zoeken opdrachten die bij jou passen.
We zijn trots op het grote netwerk waarin we als arts-makelaar voor zelfstandige bedrijfsartsen en artsen met bedrijfskundige ervaring mogen werken. Als netwerkpartner heb je toegang tot ondersteuning op alles wat nodig is om je praktijk te runnen. Ook krijg je inkoopvoordelen uit het Zorg van de Zaak Netwerk. Binnen je eigen praktijk profiteer je zo van het gemak van alle kennis in het netwerk, terwijl je je eigen vrijheid behoudt.
Met plezier je opdracht uitvoeren. Dat is het doel waaraan we samen werken. We helpen op verschillende manieren om dit voor elkaar te krijgen en zoeken opdrachten die bij jou passen.
Werkgeluk ontstaat niet zomaar. Daarvoor moet je veel puzzelstukjes vinden en op de goede plek leggen. Veel zelfstandige bedrijfsartsen voor wie we werken, vinden het belangrijk en fijn om invloed te hebben op de voorwaarden van een opdracht. Ook wil je als zzp’er die opdracht graag zelf inrichten. Maar hoe doe je dat het beste? Er zijn veel randvoorwaarden die je als zelfstandige moet regelen. Daar helpen we je bij, precies in de mate waarin jij dat zelf prettig vindt.
Echt goed samenwerken lukt alleen als je weet wat beide partijen precies willen. Eerst willen we iedereen dan ook goed leren kennen. We proberen een zo helder mogelijk beeld te krijgen van wensen, ideeën en voorkeuren. Dat doen we niet alleen bij bedrijfsartsen, ook bij opdrachtgevers. We zetten praktische zaken, maar ook persoonlijke visies op een rij en verwerken dit in een profiel.
Met een helder profiel en duidelijke wensen op zak, zoekt ons salesteam naar opdrachten die bij je passen. Uiteraard geldt dat andersom ook: je komt terecht bij opdrachtgevers die zoeken naar iemand als jij. Daarbij kunnen we putten uit een groot netwerk, zodat we voor zzp’ers tot een perfecte match kunnen komen.
Als zzp’er wil je niks aan het toeval overlaten. Als je aan een opdracht begint die past, doen we een onboarding. Daarin voeren we checks uit die risico’s voor jou als zelfstandige minimaliseren. Bovendien bevorderen we zo dat je de opdracht op een duurzame manier kunt uitvoeren.
Duidelijkheid. Dat is een niet te overschatten basisvoorwaarde voor een fijne manier van samenwerken.
We zorgen ervoor dat alles rond de opdracht die je uitvoert duidelijk is en goed is geregeld. Mocht iets toch niet helder zijn, dan pakken we het voor je op na één telefoontje, appje of mailtje. We houden je waar nodig op de hoogte en verwerken alles overzichtelijk.
Als zzp-ondernemer bepaal je zelf je uurtarief. Maar welk bedrag is redelijk? Je wilt niet te hoog en uiteraard ook niet te laag inzetten als je hierover in gesprek gaat met je opdrachtgever. En waar moet je allemaal rekening mee houden als je hierover afspraken maakt met je opdrachtgever? Wij weten hoe de markt in elkaar zit en staan je bij met advies over een realistische prijsstrategie.
Als je een opdrachtgever hebt gevonden die bij je past, krijg je van ons een overeenkomst van opdracht gebaseerd op het model van de belastingdienst. Ook regelen we een heldere driepartijen-werkopdracht waarin alle afspraken staan. Deze werkopdracht tekenen zowel jij als de opdrachtgever. Zo houd je invloed op wat je precies met elkaar afspreekt en ben je goed geïnformeerd over wat je contractueel met elkaar bent overeengekomen.
Aditum Arbo zorgt goed voor zijn kapitaal. Zij erkennen de waarde van de bedrijfsarts en wat die nodig heeft. Het is als eenpitter daarom heel fijn om in een steunend en faciliterend netwerk te bewegen.
Ook bedrijfsartsen zijn natuurlijk wel eens ziek, gaan op vakantie of moeten om een andere reden verzuimen. Omdat we zijn aangesloten bij een groot netwerk, hoef je je over vervanging geen zorgen te maken. We denken mee over vervanging die voor zowel jou, je opdrachtgever als je vervanger prettig is.
Ons team staat iedere dag klaar om je te helpen bij vragen.
Als bedrijfsarts kun je immers op ieder moment in je drukke werkweek voor vragen komen te staan. Korte lijntjes werken het best. Of dat nu telefonisch, via een appje of een e-mail is. We staan voor je klaar op het moment dat jij daar behoefte aan hebt.
Als je naar ons algemene nummer belt, neemt altijd iemand op. Je mag ons ook bellen op de mobiele nummers van ons team, zodat je altijd een aanspreekpunt hebt. We geloven namelijk in korte lijntjes en direct contact.
Als zelfstandige bedrijfsarts is het belangrijk dat je ook rechtstreeks contact kunt hebben met medewerkers van je opdrachtgever. Of je wilt even overleggen met een casemanager, een contactpersoon of andere professional van een interventiepartner. Rechtstreeks contact werkt immers vaak het beste.
Voor je opdrachtgever ben jij als bedrijfsarts het vaste aanspreekpunt. Wij helpen met die communicatie. Voor vragen die niet kunnen wachten of waar je niet gelijk aan toekomt, is er zo altijd een tweede lijn. Zo kan je klant meteen verder en nemen wij je werk uit handen.
Ik ben geen ondernemer in hart en nieren. Voor sommige onderdelen van het ondernemerschap had ik simpelweg hulp nodig.
Duidelijke afspraken en een goed systeem waarin je dit kunst vastleggen, zijn erg belangrijk. We gebruiken Planningsagenda, waarin je uren makkelijk registreert. Dat is de basis voor jouw uiteindelijke facturatie die via Planningsagenda ook soepel verloopt. Ook de klant kan de door jou geregistreerde uren inzien, zodat nergens onduidelijkheden over ontstaan. Door alles doorlopend te registreren, versnel je het hele administratieve proces en daarmee ook het moment dat je uitbetaald wordt.
Een soepele en foutloze facturatie is voor iedere zzp’er erg fijn. Niet alleen omdat het moet van de Belastingdienst, ook omdat het een onderdeel is van je werk waar je het liefst niet al te veel tijd in wilt stoppen. Op basis van de urenregistratie in Planningsagenda helpen we je met een heldere, snelle facturatie. Reversed billing, heet deze manier van factureren die aan alle eisen van de fiscus voldoet. Je hoeft alleen per factuur een factuurnummer in te vullen, de rest doen wij voor jou.
Als onderdeel van Zorg van de Zaak Netwerk, hebben we toegang tot een groot aantal professionals die jou en je opdrachtgevers kunnen bijstaan. In dit netwerk vind je veel kennis en ervaring over welzijn, vitaliteit en preventie van uitval. Door de hulp van anderen in dit netwerk, kun jij het maximale uit de begeleiding halen en help je medewerkers en je opdrachtgevers op de beste manier.
Deel uitmaken van een groot netwerk, gaat met heel wat voordelen gepaard. We hebben voordelige afspraken kunnen maken met een grote variëteit aan leveranciers van het netwerk. Daardoor kun jij ook genieten van verschillende inkoopvoordelen en keuzevrijheden als je gebruikmaakt van diverse diensten en producten die je nodig hebt voor je praktijk.
Hieronder vind je een paar van dit soort voordelen waar ook jij kunt profiteren.
Bij het opzetten van je eigen onderneming komt veel kijken. We helpen je bij dit proces met antwoorden op al je vragen. Zo kun je zo snel en prettig mogelijk aan de slag kunt met je werkzaamheden als zelfstandig bedrijfsarts.
Bij het opzetten van je eigen onderneming komt veel kijken. We helpen je bij dit proces met antwoorden op al je vragen. Zo kun je zo snel en prettig mogelijk aan de slag kunt met je werkzaamheden als zelfstandig bedrijfsarts.
Waar en hoe werk je? Belangrijke vragen voor iedere zelfstandige. Ook daar kunnen we je bij helpen. We ondersteunen zelfstandige bedrijfsartsen met opzetten van een volledig beheerde werkomgeving inclusief servicedesk.
Een goede verzekering is voor iedere zelfstandige bedrijfsarts een must. Je kunt bij het samenstellen kiezen uit veel mogelijkheden. We helpen je, zodat je zeker weet dat je een verzekeringspakket kiest dat bij je past.